Összeállt a Kreatív hagyományos online-offline BTL és márkaaktivizációs versenyének zsűrije: a BTL-szektort kiválóan ismerő szakemberek segítik majd eldönteni, ki kínálta a legjobbat idén a rendezvények és márkaélmények területén.
A zsűri elnöke Schrancz Andrea, a HD Group / Microcosmos DMC ügyvezető partnere; a zsűri tagjai között ott van Szűcs Balázs, a MaReSz főtitkára és Radácsi Pál, a MaReSz Rendezvényügynökség tagozatának vezetője, a BO Agency ügyvezető tulajdonosa is.
A Lollipop a BTL-alapú megoldások reklámversenye, ahol a reklámozóknak számos esetben korlátozottabb lehetőségük és mozgásterük van, például biztonsági szempontok, vagy egy adott helyszín – fesztivál, eladáshely, stb. – előírásai miatt, mint az ATL vagy online területeken. Ennek megfelelően több kategóriában a kategória jellege korlátozottan enged teret a különleges, egyedi kreatív megoldásoknak (pl. egy-egy polcmegállító, céges protokollesemény, egyes eladáshelyi megjelenések), a zsűri ezért a Lollipopon az ötlet és a koncepció márkához való illeszkedése mellett a megvalósítás technikai és vizuális színvonalát is azonos értékűen veszi figyelembe.
A 2025-ös Lollipop legfontosabb dátumai:
Első nevezési határidő: 2025. október 20. éjfélig
Második nevezési határidő: 2025. október 27. éjfélig
Végső nevezési határidő: 2025. október 30. éjfélig.
További részletek ide kattintva!