A díjátadón több mint 400 vendég és a legjobb séfek találkoztak szeptember 22-én az újonnan nyíló Time Out Marketben. A rendezvényszervezést még emlékezetesebbé tette a HotelPremio Group számára, hogy a megnyitót leszámítva ez volt az első nagyszabású esemény a Time Out Market Budapest rendezvényhelyszínen – igazi mérföldkő a hazai gasztronómiai és a HotelPremio csapatának életében is. A rendezvényszervezés projektmenedzsment feladatait házon belül Mátray Noémi, a HotelPRemio csapatához májusban igazolt senior event szakember látta el.
A teljes körű rendezvényszervezésért a HotelPremio csapata felelt
A HotelPremio Group a szervezés teljes menetét kézben tartotta: az előregisztrációtól és az azt követő emlékeztetőktől kezdve egészen a helyszíni beléptetésig, melyet egy nyolcfős, rutinos csapat működtetett. A színpadi menetrend aprólékos, előzetes megtervezése, az éttermekkel fenntartott állandó kapcsolattartás, valamint a regisztráló séfekkel és vendégeikkel folytatott folyamatos egyeztetés együtt garantálta, hogy a program minden pontja olajozottan menjen.
A műsort a helyszínen Havas Dóra gasztroblogger és Harmath Csaba, a Gault&Millau chief inspectorja vezette. A vendégek a Time Out Market legízletesebb falatkáiból válogathattak, amelyeket a vezető éttermek séfjei kínáltak.
Az eredmény egy olyan rendezvény lett, amely méltón tükrözte a nemzetközi gasztronómiai márka rangját, és maradandó élményt adott egyaránt a séfeknek és a közönségnek.
Zökkenőmentes lebonyolítás megbízható, profi partnerekkel
A kimagasló vendégélményhez és a sikeres összképhez jelentősen hozzájárultak a partnerek is: a Monobit, a Partybox és a Fotóművek készítették a gyártásokat (sajtófal, menükártyák, karszalagok, lanyardok, badge-ek). A pillanatokat Németh Dániel fotós és a Fotóművek videós stábja rögzítette, a hangulatot pedig Kovács Gábor „Voice of God”-ként emelte tovább. A technikai hátteret a Special Effects biztosította, a Rentit iPad-alapú megoldásai és a RED4 bútorai pedig a prémium környezetet teremtették meg. A tolmácsolást az Edimart végezte, a hostess-csapatot a MAD Event adta, míg a REDDA futár precizitása nagyban segítette a szervezési folyamatokat.








