Csak MaReSz tagok számára!
Elfelejtett belépési adatok
Kérjük adja meg a MaReSz képviselő e-mail címét.
Hírek
Megrendelői tervek és iparági trendek a rendezvényszervezésben
2017. február 17.

A Magyarországi Rendezvényszervezők és - szolgáltatók Szövetsége idei első Event Hub networking klubestjét 2017. március 1-jén, 17:30-tól az újonnan megnyitott Európa Congress Centerben tartja. (1021 Budapest, Hárshegyi út 5-7.).

A téma izgalmas: bemutatkozik az ügyféloldal, megrendelői tervekkel és iparági trendekkel, elvárásokkal ismerkedhetnek meg a résztvevők. A kerekasztal-beszélgetésen vezető hazai nagyvállalatok marketing vezetői osztják meg tapasztalataikat, valamint a MaReSz rendezvényügynökségi tagozata a szervezők szemével mutatja be az iparági kihívásokat. Az esemény kiváló alkalmat biztosít networkingre, a finom falatokról pedig az Európa Congress Center gondoskodik.

17:30 : érkezés, networking

18:00-18:15: Megrendelői tervek és iparági trendek 2017 
Mantuano Mónika, az UNICEO alelnöke , a HP nagyvállalati marketing menedzserének előadása

18:15-19:00: Kerekasztal beszélgetés az iparág kihívásaitól, az ideális helyszínekről hazai nagyvállalatok rendezvény menedzseri és a MaReSz ügynökségi tagozata részvételével
Bors Kata - Heineken Hungaria, vállalati kommunikációs vezető
Gáti András - Gablini-Infiniti Center, marketing és kommunikációs vezető
Juhász Zsófia - Amerikai Kereskedelmi Kamara, marketing és kommunikációs menedzser
Kovács Tamás Attila - OTP Egészségpénztár, értékesítési és marketing-kommunikációs igazgató
Sajgó Beáta - Magyar Vöröskereszt, marketing vezető
Vancsodi Réka - Volvo Trucks, marketing-kommunikációs igazgató

19:00-20.30: Networking

Belépés MaReSz tagoknak ingyenes. MaReSz tagsággal nem rendelkezőknek 2.900,- Ft/fő, társszakmai szövetségek tagjainak 1.900,- Ft/fő. 
Az esemény regisztrációhoz kötött, a regisztrációkat 2017. február 24-ig az eventhub@maresz.hu email címre várja a MaReSz.
Pontos programot és a belépéssel kapcsolatos információkat a csatolt meghívóban találnak.
Szeretettel várjuk a rendezvényszakma képviselőit!