Az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT) és a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) kodifikációs bizottsága az elmúlt két évben széleskörű szakmai egyeztetés keretében, közel harminc társadalmi szervezet javaslatainak összehangolásával, 8 év után aktualizálta a Magyar Reklámetikai Kódexet. A megújult kiadványban – sok egyéb jelentős változás mellett – kiemelt figyelmet kapott az adatvédelem, a környezetvédelem és a fenntarthatóság, valamint a gyermek és fiatalkorúaknak szóló reklámozás témaköre. Az április 4-én a Continental Citygolf Club-ban megtartott ünnepélyes eseményen 24 szakmai szervezet vezetője írta alá az új kódexet. A Magyarországi Rendezvényszervezők és -szolgáltatók Szövetségét Rókusfalvy Gábor a MaReSz alelnöke képviselte. A frissített Reklámetikai Kódex 2023. június 30-tól lép életbe.