Hatalmas érdeklődés mellett valósult meg 2019. február 26-án a MaReSz (Magyarországi Rendezvényszervezők és -szolgáltatók Szövetsége) által két évente megrendezett, rendezvényszervezéssel és annak több szakterületével foglalkozó konferencia és kiállítás, az Event Touch. A rendezvény helyszíne a kiváló adottságokkal rendelkező Europa Congress Center volt.
Több, mint 450 résztvevővel, 60 kiállítóval, 17 előadással és mintegy 100 fős közreműködő csapattal valósult meg a rendezvényszakma találkozója, ahol az érdekes és változatos előadások mellett a MaReSz rendezvénytechnikai tagozata, a MaReSz catering tagozata, illetve a MaReSz event design-nal foglalkozó cégei mutatták be újdonságaikat a szakmának.
A konferencia témája a rendezvényszervezés jövője - design, gondolkodás és technológia volt.
Először debütált két minitréning a programban, melyből az egyik az elvárt meeting piaci értékesítési technikákat mutatta be helyszíneknek, a másik pedig egy vezetői modul volt motiváció témában. Ehhez kapcsolódóan a Z és Y generáció preferenciáiról hallhattak még a résztvevők, hiszen az utánpótlásnevelés közös problémája a szakmának. Storytelling és krízishelyzetek kezelése témák is színesítették a programot.
Ahogy a konferencia fő témájában is megjelenik, a MaReSz fontos üzenete a gondolkodás megváltoztatása volt a rendezvényszakmában, a "think out of the box" gondolkodásmód erősítése.