A rendezvényértékesítés ma már nem állhat meg az ajánlatküldésnél: az ügyfelek gyors reakciót várnak, ugyanakkor személyre szabott, valódi értéket képviselő megoldásokat szeretnének. A siker kulcsa a gyorsaság és a bizalomépítés egyensúlya – miközben elkerüljük az árversenyt. A Magyar Turizmus Akadémia képzése segít jobban megérteni az ügyfelek motivációit, felismerni a különböző személyiségtípusokat, és velük együttműködve kialakítani a hosszú távú, kölcsönösen előnyös (win-win) kapcsolatot. A DISC viselkedési modell segítségével megtanulod, hogyan alakíts ki ügyféltípusra szabott kommunikációt és tárgyalási stratégiát – hogy ne csak eladj, hanem valódi partneri bizalmat építs.
A 8 órás, e-learningre épülő személyes képzés a DISC viselkedési modell segítségével mutatja meg, hogy:
• hogyan ismerd fel az ügyféltípust már az első beszélgetés során;
• hogyan kommunikálj úgy, hogy valódi bizalmat építs;
• hogyan zárj le üzleteket árengedmény nélkül – miközben nő a konverziód és a bevételed.
Dátum: 2025. október 1. / 09:00-17:00
Jelentkezz szeptember 24-ig https://bit.ly/4lpHRs6