Csak MaReSz tagok számára!
Elfelejtett belépési adatok
Kérjük adja meg a szerkesztési jogosultággal rendelkező személy e-mail címét.
Hírek
MaReSz tagi hírek 2021 decemberben
2021. december 20.

Elkészült a meetings industry első magyar gazdasági hatáselemzése
A Magyar Kongresszusi Iroda hosszú távú együttműködést kezdeményezett a GKI Gazdaságkutató Zrt.-vel, melynek során olyan nemzetközi módszertanra épülő kutatást hozott létre, amely átfogó, reprezentatív adatokat közöl a meetings industry piac közvetlen és tovagyűrűző hatásairól, ezáltal támogatást nyújtva az új piacok és üzleti partnerek megszerzéséhez. A kutatás első lépéseként a 2019-ben megrendezett események, ezen belül a szövetségi piac rendezvényeinek hozzáadott értékét vizsgálta, a jövő évtől pedig a corporate szektorral kiegészítve a teljes meetings industry hatását fogja elemezni. A tanulmány összefoglalója az új évben kerül megosztásra az MKI megújult weboldalán.
 
Négy kategóriában is döntőben a világ legrangosabb rendezvényes versenyén a Visual Europe Group
Először fordult elő a világ legkiválóbb rendezvényeit és élő kommunikációs kezdeményezéseit díjazó BEA World történetében, hogy 4 kategóriában is a döntő shortlist-jére jutott magyar projekt: Vadászati Világkiállítás: Meeting, convention & incentive, Vadászati Világkiállítás: Training/Educational, Nemzetközi Eucharisztikus Kongresszus: Meeting, convention & incentive, Szent István napi ünnepség: Use of technology. Közös pont a projektekben, hogy mindegyik technikai szolgáltatója a Visual Europe Group volt. A december 17-én megrendezett záróünnepségen a shortlist-re került projektek közül a Vadászati Világkiállítás Educational/Training Event kategóriában második helyezést ért el. A díjazott projekt megvalósítóinak ezúton is gratulálunk.
 
Magyarország legnagyobb független agytrösztjével dolgozik a Hello Agency
Az idén egy éves fennállását ünneplő szakpolitikai think tank, az Egyensúly Intézet, arculatának és brand kommunikációjának megújításával a Hello Agencyt bízta meg. Az ügynökség által tervezett nagyarculat célja, hogy az intézet pártsemlegességét és szakértői vélemények békés ütköztetésére épülő tevékenységét egyaránt kifejezze. A brand vizuális identitása egy progresszív, elegáns, jövőorientált világot képvisel, amely az intézet logójától kezdve a szakpolitikai kiadványokig számos felületen visszaköszön. Boda Tímea, az Egyensúly Intézet kommunikációs vezetője elmondta, hogy a friss arculat büszkén hirdeti az intézet küldetését és hűen tükrözi a víziójukat. A Hello Agencyvel való közös munka izgalmas folyamat volt számukra, együttműködésük további digitális tartalmak tervezésével folytatódik.
 
Partnerpartin avatta fel az új kongresszusi központ tetőteraszát a Hungexpo

Immár hagyomány, hogy kiemelt ügyfeleit, partnereit évzáró rendezvényen látja vendégül a Hungexpo. Az idei esztendő azonban több szempontból is rendhagyó volt. A vendéglátó Hungexpo idén már a megújult helyszínre várta partnereit. Ugyanakkor a járványhelyzet miatt az új kongresszusi központ 2300 négyzetméteres tetőteraszát választotta az est helyszínéül, amely tökéletes nagy létszámú, akár 1000 fős rendezvények megtartására is. Karácsonyi vásár jellegű vendéglátás, a Mikulás érkezése, adventi koncert és animációs programok színesítették a műsort. A jótékonysági tombola befolyt összegét megduplázva, összesen 400 ezer forintot, a halmozottan hátrányos helyzetű családokat támogató Elfogadlak Alapítvány javára ajánlotta fel a Hungexpo.