Az április 13-án tartott ülésen szó volt a Szövetség kommunikációs stratégiájáról, melynek keretében 2021. első negyedévében a terület kiemelt szereplőivel és az ügyféloldal bevonásával megindult egy közös gondolkodás, aminek az eredményeként átfogó helyzetértékelést kaptunk és a lehetséges új stratégiai irányok kijelölésre kerültek. A résztvevők emellett megvitatták a kutatással kapcsolatosan összegyűlt lobbijavaslatokat, melyek részben a kormányzat felé újra beterjeszkedett többszövetségi lobbianyagban is szerepeltek. Az Elnökség megvitatta az MTÜ felé benyújtott rendezvényekkel kapcsolatos újranyitási tervezetet. Szó volt még a sikeresen lezajlott MaReSz EventHub Digital webinársorozat első eseményéről, valamint a következő projekt előkészületeiről is. Ezen kívül téma volt még a tagok számára nyújtható jogi tanácsadás lehetősége, valamint a KSH-val a TEÁOR számok ügyében történt egyeztetések megvitatása. Az Elnökség zárásként beszámolót kapott az MRSZ médiatorta összeállításáról és a Magyar Turisztikai Program Alapítványról.