Idén is várják a nevezéseket a Hipnózisra, Magyarország egyik legrégebbi és legrangosabb kreatív reklámversenyére, amit a Kreatív reklámszaklap szervez. Ez az egyetlen olyan hazai verseny, amelynek zsűrijében külföldi reklámszakemberek és szakújságírók is értékelnek a hazaiak mellett. Idén a szervező Kreatív magazin több újítást is bevezetett, ilyen például, hogy a BTL/Event kategóriában a korábbi válságálló megoldások helyett „Shoestring budget” néven a minimális költégvetéssel létrejött projekteket várják, míg az influenszer-együttműködések önálló főkategóriát kaptak.
Nevezni már lehet, ráadásul kedvezményesen: április 7-ig még alacsonyabb áron küldhetitek be pályázataitokat, de aki az utolsó pillanatban készül el, a húsvéti ünnepek előtt, április 17-ig még befuthat az „utolsó esélyre”. További információ: https://hipnozis.pphmedia.hu/