Csak MaReSz tagok számára!
Elfelejtett belépési adatok
Kérjük adja meg a MaReSz képviselő e-mail címét.
Hírek
Event Touch rendezvényszakmai konferencia és kiállítás az Europa Congress Centerben - 2019. február 26.
2018. november 11.

Kezdjük együtt az új évet!

2019. február 26-án újra Event Touch rendezvényszakmai konferencia és kiállítással egybekötött workshop!

Helyszín az Europa Congress Center (1021 Budapest, Hárshegyi út 5-7.)

Az egyetlen – csak rendezvényszervezéssel és annak minden területével foglalkozó – konferencia és kiállítás Magyarországon, melyet a MaReSz két évente rendez meg.

Event design, kreativitás, technológia, utánpótlásnevelés, sales és networking a fókuszban!

Szeretettel várjuk a MaReSz tagjait, a Társszakmai Szövetségek tagjait (MSZÉSZ, Mabeusz, MUISZ, Fesztiválszövetség, MAKSZ, Reklámszövetség, MPrOE, NPRSZ), a corporate piaci rendezvényszervezőket, a rendezvényszervezést tanítókat és tanulókat, illetve mindenkit, aki ennek a szakmának a szervezői vagy beszállítói oldalán dolgozik.

Ízelítő a témákból:

 

  • Mit vár el egy külföldi megrendelő  (kongresszusszervező vagy incentive ház) a desztinációtól, valamint a szolgáltatóktól? Hogyan tudnak a magyar szolgáltatók versenyképesek lenni?
  • Mi alapján dönt a céges megrendelő?
  • Kreativitás és tenderek – rendezvényügynökségi és ügyfél kerekasztal
  • Rendezvénygasztronómia – kulisszatitkok a rendezvénygasztronómiai cégek nemzetközi versenyéről, az International Catering Cupról.
  • Legfrissebb  rendezvénygasztronómiai trendek bemutatása
  • Helyszíneknek: miért kell máshogy értékesítenünk a MICE piacon, mint évekkel ezelőtt? MICE Sales 2.0
  • Fenntarthatóság – tényleg értékesítési eszközzé válik? Tippek helyszíneknek és rendezvényszervezőknek
  • Event Design  - high tech és funkcionalitás a fókuszban
  • Rendezvény technológia – a jövő lassan a múlt
  • Digitalizáció turbóra kapcsolva 
  • Employer branding
  • Munkaerőhiány, utánpótlás nevelés, a Z generáció és a rendezvényszakma - kerekasztal beszélgetés felsőoktatási intézményekkel, piaci szereplőkkel, best practice példák
  • Adózás: az Áfa csökkentés hatása és következményei a szervezői oldalon

A konferencia teljes időtartama alatt kiállítóhelyeket biztosítunk. A meghosszabbíott szünetekben workshop lehetőséget kínálunk a kiállítókkal.

Kikkel találkozhatnak az Event Touch konferencián és kiállításon?

  • rendezvényügynökségekkel
  • corporate rendezvényszervezőkkel
  • kongresszus és konferenciaszervezőkkel, incentive beutaztatókkal, utazási irodákkal
  • kiállításszervező és – kivitelező cégekkel
  • catering cégekkel
  • rendezvénytechnikai beszállítókkal
  • budapesti és vidéki rendezvényhelyszínekkel
  • protokoll szakemberekkel
  • fesztiválszervezőkkel
  • programszervezőkkel

Miért jelentkezzenek az Event Touch-ra?

  • mert nincs másik olyan esemény, ahol a rendezvényszakma összes képviselőjével találkozhatnak
  • mert aktuális szakmai témákról, trendekről, újdonságokról hallhatnak a konferencián
  • mert egyedülálló networking lehetőséget kínálunk a szakma képviselőivel
  • mert hisszük, hogy mindig VAN ÚJ A NAP ALATT
  • mert kiállítás kíséri a rendezvényt, ahol új üzleti kapcsolatokat alakíthatnak ki
  • mert hisszük és tudjuk, hogy a konferencián hallottak, a létrejött új üzleti kapcsolatok sikeresebbé teszik a cégét!

Kiállítóként itt a helyük, ha:

  • új rendezvényhelyszín és szeretnének bemutatkozni, vagy újdonságukat bemutatni
  • speciális programszervezők a rendezvényszakmában
  • technikai szolgáltató és termékét szeretné bemutatni
  • catering cég és szeretne bemutatkozni a szakmának
  • rendezvény design, kiállításkivitelezés szerepel a palettáján
  • bárkinek, akinek szolgáltatása a rendezvényszakmához kötődik

EARLY BIRD foglalási lehetőség január 21-ig!

Legyen ott Ön is a MaReSz által szervezett szakmai konferencián, biztosítsa már most a helyét kiállítóként vagy konferencia résztvevőként.

Jelentkezési lap letölthető az Event Touch konferencia almenüből: www.maresz.hu/event-touch.