Csak MaReSz tagok számára!
Elfelejtett belépési adatok
Kérjük adja meg a szerkesztési jogosultággal rendelkező személy e-mail címét.
Hírek
MaReSz Tagi hírek májusban
2021. június 04.

Magyar díjeső: 4 arany, 3 ezüst és 1 bronz az EVENTEX 2021-en
Az élő rendezvényeknek ereje van, ahogy a szakmai összefogásnak is. A #PowerOfLiveEvents az idei EVENTEX-en mind a négy shortlistes jelölést díjra váltotta és egy “Grand Prix”-t is bezsebelt. Több mint egy éve online kampányként startolt a #PowerOfLiveEvents, amely egy nagyszabású élő eseményben teljesedett ki 2020 szeptemberében. A szinte az egész hazai rendezvényszakma részvételével megvalósított projekt a Special Effects Zrt. és a Visual Europe Group kezdeményezésével jött létre, amelyhez a Bo - Live Branding Agency társszervezőként, majd a Budapest Convention Bureau és a Budapest Brand Nonprofit Zrt. támogatóként csatlakozott. Az elnyert díjak: 2 arany (Conference, B2B) 2 ezüst (Budget Event, Non Profit Marketing Campaign) 1 ezüst Grand Prix (Marketing Campaign). Ezúton is köszönjük mindenkinek, aki segítette az esemény létrejöttét.
A Global Eventex Awards 11. kiadásában a Visual Europe Group részvételével megvalósított események közül ezen kívül arany díjjal zárta a nemzetközi versenyt az MVM Csoport megbízásából készült MVM Zenergia az Eventex Virtual Fundraising Event kategóriájában, valamint a 360 Design Budapest kiállítás Art Event Virtual Expo kategóriában, ez utóbbi projekt egy bronzot is elhozott az Art Event kategóriában. Minden díjazottnak ezúton is gratulálunk!
 
Hello Agency néven folytatja a Hello Event
A névváltás egy évek óta tartó evolúciót tükröz, mivel az ügynökség fokozatosan gyarapította a portfólióját. Ma már a rendezvényeken túlmutatóan teljes körű kommunikációs feladatokat látnak el a grafikai tervezéstől a komplex marketing stratégia-alkotásig. Erdős Ákos, ügyvezető, elmondta, hogy az ügyfelek igényeihez alkalmazkodva szélesítették szolgáltatásaik körétcsapatukat tehetséges szakemberekkel bővítették, stratégiájukat pedig a 2020-as év csak felgyorsította. Az ügynökség többek között olyan brandek bizalmát élvezi, mint a Continental, a Microsoft, a BT és a Hiventures, de a megbízók listája a tavalyi évben is gyarapodott. Ma már változatos projektekben segítik ügyfeleiket a brandépítés, a digitális megoldások és a social media területén. Bővebb információ az ügynökség új weblapján.
 
Megjelent a BUD CB Egészségvédelmi és egészségbiztonsági kézikönyve
A globális koronavírus-járvány teljesen átalakította a biztonságról alkotott gondolkodásunkat. 2021-ben az egészségügyi biztonság jelenti a legfontosabb szerepet. Ennek fontosságát felismerve állította fel szakmai munkacsoportját a Budapest Convention Bureau, az üzleti rendezvények piacához legszorosabban kötődő szakmai szövetségek képviselőiből és a MICE piac szakmai szereplőiből, azzal a céllal, hogy megalkossanak egy, az üzleti rendezvények piacára adaptálható útmutatót. Az Egészségvédelmi és egészségbiztonsági kézikönyv a nemzetközi piacon is egyedülálló, hiszen végig kíséri az üzleti utazók útját az országba való belépésétől egészen a kilépés pillanatáig. Másik előnye, hogy a jövőben esetlegesen bekövetkező, más cseppfertőzéssel terjedő vírusok elleni védekezésre is tartalmaz ajánlásokat. További információ a kézikönyvről a BUD CB honlapján.
 
Megújul az Accor Hotels által üzemeltetett Novotel Szeged**** Szálloda
2021 nyarára a központi elhelyezkedésű, közvetlenül a Tisza partján található szegedi Novotel Szálloda 3 emelete teljes mértékben felújításra kerül. A megújult szobák Pap Éva belsőépítész tervei alapján készültek és a falakat a szegedi kötődésű, világhírű természetfotós Máté Bence képei díszítik. A szobák a vendégvisszajelzések figyelembevételével, a Novotel sztenderdeknek megfelelve kerülnek kialakításra a harmónia és a stílus jegyében, korszerű technikával felszerelve. A szálloda a rekonstrukció során 4 új szobával bővül, így 2021. júliusától már 140 kiadható szobával várja a Szegedre látogatókat. A renováció harmadik, egyben utolsó lépcsője 2022 nyarára lesz kész, mely fázisban a tervek szerint a rendezvénytermek, illetve a bár is arculati felfrissülésben részesül majd.
 
A Nuvu Kft. új termékkel készül az újrainduló rendezvényekre, nyári szezonra
A pirotechnikai kiegészítő szolgáltatásokkal foglalkozó cég új termék bevezetésével segíti a szabadtérre tervezett események megvalósítását. Paraffin fáklyáik kertben, esküvőkön, tematikus eseményeken, bor- és sörkóstolókon, felvonulásokon, megemlékezéseken, stb. különleges szabadtéri fénydekorációt biztosítanak. Kiválóan alkalmasak a kültéri események hangulatának fokozásához, szabadtéri dekorációnak és akár a szúnyogok távoltartásához is. Alkalmas területek, utak megjelölésére, megvilágítására is, ráadásul az árvízi változat jó láthatóságot biztosít akár több órán keresztül. Bővebb információ a fáklyákról és a rendelési lehetőségekről itt érhető el.
 
Felújított szállodákkal várja újra vendégeit az Accent Hotels
Az Accent Hotels csapata már nagyon várta a magán és családi rendezvények korlátozásának feloldását. Annak érdekében, hogy a szállodákba visszatérő vendégek az eddig megszokottaknál is magasabb színvonalú szolgáltatásokkal találkozhassanak, az Accent Hotels-nél a hotelek általános karbantartásával, valamint számos felújítással is telt az elmúlt időszak. A sikondai Ambient Hotel & AromaSpa szállodában jelentős konferenciakapacitás-bővítés, valamint a wellness részleg felújítása van folyamatban. A szegedi Art Hotelben is zajlanak munkálatok, itt egy executive szint kialakítása a cél. A székesfehérvári Best Western Plus Lakeside Hotelben rövidesen étterembővítés indul. Mórahalmon, a Colosseum Hotelben sem telt tétlenül az elmúlt időszak, ahol a klimatizálásáért felelős folyadékhűtő cseréje valósult meg.
 
Titkos fűszerkert a Kempinski Hotel Corvinus Budapest tetején
A fenntarthatóság jegyében Roland Holzer executive chef és csapata néhány évvel ezelőtt egyedülálló bio fűszerkertet hozott létre a Kempinski Hotel Corvinus Budapest tetején. A magaságyásokban sprinkler rendszer biztosítja a növények locsolását, nap- és madárvédő háló védi a termést. A szálloda szakácsai nem jönnek zavarba, ha elfogy a konyhán a fűszernövény. Felszaladnak a szálloda tetején található titkos tetőkertbe és máris leszüretelik a friss bazsalikomot, többféle mentát, chilit, metélőhagymát, tárkonyt, lestyánt, koktélparadicsomot, hogy azok pár perc múlva már a vendégek tányérján bukkanjanak fel. Tavaly csak paradicsomból 260 kg-ot szüreteltek szakácsaik. A fűszernövényeket nem csak az ÉS Bisztró konyháján használják fel, hanem a Blue Fox The Bar koktéljaihoz is.
 
Külföldi részesedésvásárlás a Special Effects-nél
hazai terjeszkedés és portfolió-szélesítés mellett a nemzetközi piacokon is tovább erősít az ismert rendezvényszolgáltató. A Special Effects ezúttal Spanyolország legkreatívabb technikai cégében vásárolt tulajdonrészt. A Madridban, Barcelonában és Marbellán működő vállalkozás VA361 néven nyújt komplex audiovizuális szolgáltatást. A két cég közötti együttműködés 9 éve kezdődött az AV Alliance globális szövetség hálózatán keresztül, ettől fogva a Special Effects nemzetközi megbízásai során rendszeresen szolgáltak ki közösen rendezvényeket Európa-szerte. A tudás- és erőforrás-megosztást kiegészítve a cégek közös kutatás-fejlesztést, technikusi és mérnökképzési programot, valamint kreatív és tervezői részleget alakítanak ki.
 
Munkaerőpiaci fluktuáció kutatásban vesz részt a HR Fest
A HR Fest csapata az Információs és Technológiai Minisztériummal együttműködve egy szigorúan anonim kutatást végez. A kutatás széles körben, minden régióban, többféle méretű cég részvételével zajlik. Elsődleges célja az, hogy megismerjék, a kitöltők miként látják a fluktuáció legfontosabb kérdéseit. A tapasztalatfelmérés 2021. május 25. és június 11. között zajlik, a kérdőív kitöltése pedig várhatóan 15 percet vesz igénybe. A kitöltők hozzájárulnak a gazdaság működésének kiszámíthatóbbá és biztonságosabbá tételéhez. A kérdőív itt érhető el.