A május 28-án tartott ülésen Gloviczki Ákos (Rendezvényhelyszín), Tenke István (Kiállításszervezés, kivitelezés), Semsei Rudolf (Rendezvénygasztronómia), Duca Andrea (Rendezvényügynökség) és Fábián Attila (Rendezvénytechnika) tagozatvezetők vettek részt. A tagozatok különböző szakterületeket képviselnek, mégis a jelen helyzetben hasonló problémákkal néznek szembe. Mint az az összegzésből kiderült, a megrendelők részéről ugyan már elindultak a lekérések, de lebonyolítási szempontból még mindig nagyon sok a bizonytalanság, ráadásul a nemzetközi beutazási szabályok és a védettségi igazolványokkal való részvételhez kötés sem könnyíti meg a szervezők munkáját. Továbbá mindegyik szektorban komoly HR kihívásokkal kell szembenézni, ezen felül drágult a nyersanyag és a megfelelő biztonsági intézkedések gyakorlati megvalósítása is növeli a költségeket. Mindezeket nagyon fontos lenne az ügyfelek felé is kommunikálni, kihangsúlyozva a szaktudás fontosságát és az élő események előnyeit. A tagozatvezetők a fentieken túl kiemelt feladatnak tartják a szakma presztízsének növelését is.