A Nemzetközi Turisztikai Reklámfilm Fesztivál (CIFFT), az ENSZ Turisztikai Szervezete (UN Tourism) és a spanyol normmal ügynökség létrehozta a GreenWorking-Díjat, amely a fenntartható üzenetet közvetítő turisztikai filmeket ismeri el.
A felhívásra a turizmus szektor minden alágazatából, így a rendezvényszervezőktől, szállodáktól, rendezvényhelyszínektől is várják a jelentkezőket – tájékoztatott a MaReSz nemzetközi fenntarthatósági szakmai partnere Kovács Balázs, a GreenWorking zsűri egyik tagja.
A GreenWorking Awards egy új nemzetközi kezdeményezés, amely a fenntarthatóságot előtérbe helyező turisztikai reklámkampányokat díjazza. A cél, hogy a turizmus promóciójában – mind az üzenetalkotás, mind a gyártási folyamat során – hangsúlyosan megjelenjenek a fenntarthatósági szempontok, összhangban az ENSZ Fenntartható Fejlődési Céljaival (SDG). A kampányokat három kategóriában díjazzák:
GreenWorking Production Award – a fenntartható audiovizuális gyártásért,
GreenWorking Message Award – a fenntarthatósági témák hatásos megjelenítéséért, és
GreenWorking Global Award – az átfogó kiválóságért, az üzenet és a gyártás terén egyaránt.
A pályázatokat 2025. szeptember 15-ig lehet benyújtani. A nyerteseket a novemberben megrendezendő World Tourism Film Awards díjátadó gálán hirdetik ki. A pályázat nyitott minden, a turizmus területén tevékenykedő vállalkozás, egyesület, desztinációs szervezet és más szereplő számára.”Mutassuk meg a világnak a saját történetünket – hogyan lehet több élményt kínálni kevesebb ökológiai teher mellett.”
Jelentkezés itt: https://www.cifft.com/greenworking-awards
További információ itt: https://www.good-deal.at/greenworkingdij2025/